Snöbilder med Annie

Jag tror inte att någon i vårt avlånga land har missat hur mycket snö som har kommit de senaste dagarna, ej heller hur fint och vitt det har blivit ute! Det tog jag och min fina vän Annie tillvara på och gick ut och fotade då. Mer varandra, mindre snö. Vi hade iallafall jättekul, även om det vara lite kallt, och dagens mammaråd blir därför: Ta tillvara på snön och njut, för snart blir det bara slask och blött överallt!

Har dock sjukt många bilder som jag skulle vilja lägga upp, men då 99% av dem typ ser likadana ut, dvs. egobilder på mig och Annie, så lägger jag inte upp alla. Men en del!

Ps. den mysiga mössan som jag har pratat lite om, det är den som Annie har på sig. Ds.

Annie

Annie är… oskyldig? Och sjuukt fin!Katarina

Make love, not war!Annie

Fin vän ❤

Katarina

Jag idag.
Annie

Glad Annie!

Kommentera

