Café Esprit

Jag bombar er med några bilder i varje inlägg, och försöker säga lite om alla.

659

Amsterdam, full av kanaler.658

En shoppinggata, som var den enda gatan jag uppfattade som trång. Den undvek vi därför i fortsättningen, men först efter jag fått en hyfsad bild. Ibland undrar jag hur människor står ut med mig och mitt ständiga fotograferande, men det är väl deras problem. 657Jag framför café Esprit, där vi stötte på två av Alices vänner. Vi visste att de hade varit på ett café Esprit tidigare under dagen, så när vi hittade ett café som hette så utbrast jag ”Där är ju ett café Esprit!” Alice vänder sig om och jag ser hur två personer där inne börjar vinka! Slump eller vad?

 

Kommentera

