Kungsträdgården Blommar – Dag 2 – Del 1

Nio dagar senare var jag tillbaka i Kungsträdgården, denna gång för att träffa min vän Nora. Blommorna hade nu slagit ut helt och eftersom det nästan gick en värmebölja (2014.04.21) i Stockholm så var Kungsträdgården återigen stockholmarnas Mecka. Jag och Nora köpte med oss varsin smoothie och bara satt i solen och pratade. Helt underbart.
918

Ni förstår vad jag menar med mycket folk? Tror helt ärligt att det var fler människor i Kungsträdgården än vad det finns invånare i byn Korsberga som jag kommer ifrån…917

Körsbärsblommorna fullt utslagna, så fint!
916

På ena sidan stod ett utomhusschack uppställt som några spelade med. Höjde stämningen ytterligare!
915Inte heller bara jag som fotade…

Kommentera

