Finbesök igen – Del 1

Första helgen tillbaka i Stockholm fick jag besök av underbara Linea. Så himla kul att hon hade tid att komma och vilken lyckad helg vi hade. På fredagen träffade vi Molly och gick ut, för att sedan gå en morgonpromenad längs kajen vid Slussen klockan fyra på morgonen. Där träffade vi en fotograf från New York, som hade den där gulliga personligheten man bara hittar hos amerikaner. Eller fotografer. Har helt ärligt bara bra erfarenheter av fotografer jag träffat. 903

Lördagen spenderades med att strosa omkring på Söder med Linea och hennes kusin Frida. Totalt den dagen gick vi 27 km, inte helt illa tycker jag. Bilden ovan är tagen från min nya favoritplats Skinnarviksberget. Där har man en utsikt över hela Stockholm som är helt oslagbar. 902

Två bilder från kvarteren på Söder. Små gula hus, kullerstensgator och ovanliga gångar tycker jag sammanfattar ganska så bra.
901Linea och Frida

Kommentera

