I Körsbärsdalen

Var i ”Körsbärsdalen” utanför Lerdala med Martin även detta år. Ska göra det till en tradition att varje år åka tillsammans med min kära kamera dit och fota. Var så trevligt att bara gå omkring där med kameran och en bra vän, vilket gör att jag får ett leende på läpparna bara jag tänker på dagen.

895

Så himla lantligt. Besökte Körsbärsdalen mitt under min ”jag avskyr storstäder och allt som hör till dem för det är fejk”-period, vilket gjorde att jag uppskattade landet mer än jag tror att jag någonsin har gjort förut. Som update kan jag säga att denna period nu är över och jag är lite rädd för att jag kommer att sakna storstaden i Göteborg. 894

Körsbärsblommor är så vackra! Blev mer nöjd med dessa bilder än förra årets. Tror jag. 893Att vara eller inte vara, det är frågan…

Kommentera

